• Over 19.000 produkter

  • Hurtig levering

  • Faglig rådgivning

Indkøbskurv

0,00 kr

Ofte stillede spørgsmål

Læs mere

Ofte stillede spørgsmål

 
Hvor er min ordrebekræftelse?
Hvis du ikke kan se din ordrebekræftelse i din indbakke, kan det skyldes, at den ligger i din spam-mappe.
Hvis den ikke er i spammappen, kan det skyldes, at din betaling ikke er gået igennem.
Hvis din betaling ikke er gået igennem, er det en god ide at kontakte vores kundeservice hurtigst muligt: info@artdv.dk
Du vil derefter modtage en mail med et betalingslink til kortbetaling.
Man kan også godt lægge sin bestilling igen.
 
Hvor er min faktura?
Din faktura bliver placeret i postlommen uden på pakken, hvor der er påstemplet faktura indlagt.
Såfremt du ønsker at modtage den via mail, kan du kontakte kundeservice eller skrive det i meddelelsesfeltet i webordren.
 
Hvornår bliver beløbet trukket fra min konto?
Beløbet bliver først trukket, når ordren er ekspederet og afsendt.
Hvis der er ændringer i bestillingen, kan vi nå at ændre det beløb, som skal trækkes fra din konto.
Varer i efterlevering faktureres separat.
 
Er min ordre gået igennem?
Du kan tjekke det ved at kigge efter en ordrebekræftelse i din indbakke eller i spammappen.
Se evt. under afsnittet ”Hvor er min ordrebekræftelse?”
Ellers kan du kontakte vores kundeservice.
 
Hvordan køber jeg med EANnummer?
Du skal kontakte Aart de Vos med dit EANnummer og øvrige kundeoplysninger.
Så bliver du oprettet som kunde med EANnummer i butikkens kartotek.
 
Hvis du vil betale med EANnummer gennem webshoppen, skal du først oprette dig/institutionen som webkunde, derefter skal du kontakte Aart de Vos kundeservice, som aktiverer dit EANnummer.
 
 
Kan jeg ændre/tilføje i min webordre?
-Hvis din ordre ikke er afgivet:
Så kan du godt både ændre og tilføje i din webordre.
------------------------------------------
-Hvis din ordre er afgivet:
Kan du ikke selv ændre i netop denne.
Hvis du vil fjerne en eller flere varer så kontakt butikken.
Hvis du vil tilføje eller ændre en eller flere varer, så skal du afgive en ny ordre og kontakte os herom, oplys da dit ordrenummer, så letter det ekspeditionen.
For at undgå dobbelt fragtgebyr skal du blot vælge afhentning i feltet i den næste afgivne ordre.
Så vil vi sørge for, at de bliver sendt samlet.
 
 
Hvornår kan jeg hente min ordre?
Du vil først modtage en ordrebekræftelse på, at selve bestillingen er gået igennem.
Se evt. under afsnittet ”Hvor er min ordrebekræftelse?”
Vi sender derefter en mail til dig om, at din ordre er klar til afhentning, og hvis der mangler noget, får du også besked der.
 
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis du ikke har modtaget en postadvisering, kan du godt nå at annullere din ordre via telefon eller mail, oplys da dit ordrenummer.
 
Er varen udsolgt?
Webshoppen gøre opmærksom på, ”* Dette produkt kan være udsolgt, klik på produktet for alternative produkter.”
 
Det skyldes, at meldingen automatisk dukker op ved lav lagerbeholdning.
Din vare kan derfor muligvis stadig være på lager, så du vil kun blive kontaktet, hvis den er udsolgt.
 
Eftersendes de varer, som er udsolgt?
Vi eftersender kun udsolgte varer, når de er på lager igen, hvis du har oprettet dig som webkunde.
Vi eftersender kun udsolgte varer fragtfrit, hvis de udgør en værdi på over 100 kr. efter moms.
 
Hvis du har afgivet ordre som gæstekunde skal du genbestille varen.
 
Hvorfor står der, at gavekort er udsolgt?
Gavekortet er i princippet ikke-eksisterende, før det bliver bestilt.
Tilføj derfor blot gavekortet i kurven med det ønskede beløb.
 
Hvordan/ Hvornår kan jeg printe gavekort?
Når du har lavet en bestilling på gavekortet, får du en ordrebekræftelse.
Derefter vil du senere modtage en mail med det færdige gavekort, som er i en printervenlig udgave.
Der kan gå noget tid inden gavekortet kommer, da det skal aktiveres af en medarbejder.
Tag derfor højde for hvis gavekortet bestilles udenfor butikkens åbningstid.
 
Hvad vil x opspænding koste?
Prisen kan afhænge af materialer og arbejdstid.
Kontakt derfor venligst butikken for specialopspændinger pr. mail – info@artdv.dk
 
Rabat?
Se rabatordninger under afsnittet Handelsbetingelser
Der kan forekomme mængderabatter i forbindelse med papirpakker, bundter af blindrammer osv.
Disse vil fremgå ved bestilling i webshoppen.
 
Kørselsanvisning?
For at komme ind til Aart de Vos Kunstnerartikler skal du dreje ind på Guldsmedgade.
Derefter drejer du til højre, hvor Føtex ligger på hjørnet, så kommer du ud på Klostergade.
For enden af Klostergade drejer du igen til højre i krydset, hvor du kommer ud på Klosterport.
Drej ind til højre ved den første port, hvor Aart de Vos ligger inde i gården.
 
 
Parkering?
Aart de Vos har to P-pladser, nr. 5 og nr. 6 i gården.
Du kan holde der i 15 minutter med P-skiven stillet uden P-tilladelse.
Hvis du får brug for mere tid, skal du stille P-skiven og hente en P-tilladelse i butikken.
Den gælder så længe, du handler i butikken.
Efter endt butiksbesøg skal vi have P-tilladelsen tilbage igen.